yo

wasup yall. förlåt för typ två inlägg so far. men asså jag har verkligen inte pallat sitta vid datorn idag.. har hänt mycket! borna sålde din macbook PRINCE HAR EN SÅÅÅÅÅN BUUUU :-( iallafall, sen gick han och köpte en likadan dator? nej haha men den är MYCKET mindre, im telling yall. FETT liten. damn. sen köpte vi en ny kamera, awww när jag öppnade den så såg jag att det var en sån jag alltid velat ha! jag skrek haha, det är en kamera for the whole fam. eller borna har en redan, sen har jag den dära fat ass kameran.. men jaja. sen har jag iallafall pimped my nails, svarta från igår & sen neon rosa, gula & gröna prickar på dom. hows that? abowwwww ni ska veta, jag & borna o mamma tittade på hollywood homocide, en film med harrison ford och josh hartnett eller vad han heter, och sen kommer SMOKEYs låt upp! OMGGGGGGGG jag flippade, sen så kommer GLADYS KNIGHT UPP I FILMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FATTAR NI? jag skulle varit på hennes konsert för några dagar sen.. med tito.. hon uppfann jackson 5 som ni kanske förstår. iallafall, sen skulle harrison, vet inte vad han hette i filmen, ta en taxi för han fick göra det, han var popo. (polis) och sen så var taxi föraren SMOKEEEEEY! OH MY GOD LORD HAVE MERCYYYY! jag dog tre gånger, om inte fyra. smokey robinson i love you. sen när filmen slutade kom my girl på, vem sjunger? THE TEMPTATIOOOOONSSSSSSS!!!! sen pratade dom om motown i filmen asså blinnnngg va skön. annars har jag väl tittat på kardashians hela dagen. jag är fett glad att kourtney valde att behålla bebisen. den kommer snart!! ploppar ut.. hahaha lol jaja, sen tittade jag på david gests show, om ni inte vet vem david gest är så var han som en extra jackson bror, katherine raised him! fast, hans egna mamma gjorde ju också det men.. och hans bästis e tito, men titta på denna som dom visade på hans show, AAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHAA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR HAHAHAHAHHAAHHA, jaja ska sticka hahahaha så rolig hahahhahaha. holler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0