Y'all know who it is! I'm back!

heyhey! pallade inte blogga idag. hehe. kom precis ut ur duschen, nu sitter jag & bloggar iallafall yayy.
man ska ju MAX ha två prov per vecka i skolan? mmmmmmmm gurl i had three today.
ett, något på matten nutids frågor blabla. michael var med på den, beyonce, twitter, ice age, hilary clinton med mera. sen hade jag ju mitt föredrag om marlon :-) fett nervööös jag var. haha men sen gick det bra. trodde inte alls jag skulle vara nervös tills jag daniela ropade ut mitt namn och jag skrek NEEEEEJ JAG ÄR PISSNÖDIG. jaja, i made it. marlon, marlon oh marlon. sen bakade vi ju bröd på hemkunskapen, tredje provet. alla godkännda. yeayea. sooooooooo, EY ni vet den där arab money låten? efter att ha tittat lite på den så kommer JANET upp hahaha. omg coolt. jaja, ima get dressed.. först ska jag dock äta mina green grapes :D holler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0