wok

jag åt wok iförregår, jag åt wok igår, jag åt wok idag :-) magda ska inte sova över idag, och imorgon ska hon dissa mig för nån annan sen kommer hon & sover över jaha tack så mycket. jag ska visa detta till henne hehe. vi hade engelska prov idag, så svårt att inte ens obama skulle ha klarat det.. men ja svarade på allt. sen var det något typ hälften av klassen skrev fel på, inte jag men.. det var en 10 p uppgift, det var fem saker man skulle förklara var det var, på engelska. men alla skrev typ på svenska. jag tycker att den uppgiften var onödig för att.. ja, man borde ju översätta till svenska istället för o berätta vad en engelsk mening betyder? om ni fattar vad jag menar.. jag ville anes viktor julia & jacke gick till mcdonalds och åt o chillade lite.. juste på svenskan läste ella om jackson 5, det är liksom ett muntligt prov. och JA JAG ÄR INTE STOLT ÖVER DIG ELLA & DET VET DU. varför? inget snack om randy. ingenting. hon säger då amen ingen vet vem det är nähej det är samma sak som att lämna michael eller tito utanför gruppen FÖRSTÅRU ELLA? KOMMENTERA NU VA. FETT DUM DU ÄR. du sårar mig ella, på gud. på språk så hade malin på akon hela lektionen, malin alltså våran mentor. herregud jag ville gå ner på knä för att be henne sluta vara OG. hon trodde hon var en gangsta :( jaja snart börjar seinfeld :) yay. ska titta på det. peace

Kommentarer
Postat av: ella

jackson FIVE

michael, marlon, jackie, tito & jermaine :) ska de va jackson six eller :D ? <3

2009-10-02 @ 21:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0