trött

hejhej. matchen vann uppsala med 10 p, och jag är sjukt trött med nagelont. jag & julia ska på stan imorgon så jag skriver säkert mycket mer sen. sallén möter solna och tjejerna möter blackeberg.. undra vilken jag ska gå på? ingen får det bli. vi får se. nu ska jag bestämma mig vad jag ska köpa imorgon & det kommer jag säkert att visa er i ett nytt inlägg snart.

"We were at the table eating, and some little kid came up, saying 'Oh my god, Michael Jackson and Madonna!' She goes, 'Get out of here. Leave us alone.' I said, 'Don't you ever talk to children like this.' She said, 'Shut up.' I said, 'You shut up.' Yes, that's what I said.''

Kommentarer
Postat av: Alicia

I don't like her now...

2009-10-10 @ 11:04:06
URL: http://speeechless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0