This is it

jag dog av garv fem gånger. asså.. ni skulle ha sett filmen. fett rolig, okej, sorlig.. men rolig ibland. vi satt i mitten, rad 1... haha men det var inte alls farligt, skit bra! jag, mamma & magda. HAHA jag dooog när dom sa ''a little more booty'' sen michael skrattar o ba ''booty, that's funny'' sen så sa kenny, låt michael prova hans karusell nu, nåt sånt, sen den åkte typ lite och michael ba weee...ee.. HAHAHAHAHHAHAHA asså geez. det klippet är roligast, från wee och sen framöver. omg. i died twice. fyfan vad jag blev ledsen när han sa jackie, jermaine, tito, marlon, randy, i love you. iallafall, jag blev kär i hans ed hardy sweatpants. åh, i want them. fyfan va fina. haha det var två bulldogs på dom, haha. imorgon ska jag till ed hardy, få se om jag hittar något. jag ska till stockholm imorgon förstår ni, så jag vet inte om jag kommer blogga. magda ska sova över nuuuuu också, så.. :-)
omg magda älskar orianthi nu. varje gång hon kom på ja ba ORIANTHIII! sen kom kenny ortega, bäst. sen såg jag mike, han kramade karen två gånger.. jag älskar karen, hon är jätte snäll. okej jag ska sluta babbla nu, för ni förstår inte vad jag pratar om.. men holler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0