Taryll

hejhej. jag har varit ganska så stressad idag & ledsen för det som hände med taryll. jag dör för han & hans bröders musik. tack och lov att ingenting mer hände än det med näsan. i thank God deep down from my heart. jag köpte ett nytt nagellack idag, blått. mörkblått från mavala. tog lite tid innan jag gick till gränby centrum med julia dock för hennes cykel pajade så vi fick gå till vaktmästaren & fixa den och såklart så ska ju staffan vara där med hans pudlar överallt, på sin mugg, på sin tjocktröja där det står pudel istället för puma & såklart ska han ju äga två stycken. haha han är så rolig men dryg. jag har pluggat mycket och så, men mamma gjorde mig ooo nervös när hon sa att vad är det värsta som kan hända om du får IG? du kan göra omprov. HA! :D jag blev skitglad när jag kom på det, för det kan jag ju faktiskt göra! oooolé. ska ändå plugga lite mer.. imorgon får vi tillbaka engelska proven.. neeej.. haha jag vill men jag är fett nervös. kommer säker inte få så bra som jag vill khooodeeer! (fult ord på spanska hehe) jaja.. ska visa tarylls tröja nu. kom på att jag skulle vara på hans pappas konsert JUST NU. men haha jag ska göra en annan sak, men det får ni inte veta förens några månader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0