sovgott!

i aint gonna sleep yet.. ska plugga först! ska bara stänga av datorn ya dig. asså jag älskar p diddy. på riktigt. sen jag var liten har jag lyssnat på honom. visste inte vem han var men låtarna cachiiiing för mina öron, visste vem han var typ för fyra år sen tills nu. eller mer. annars när jag var liten var det destinys child, spice girls HAHA & janet jackson som gällde. och det som är fett konstigt är att jag märkte aldrig aldrig aldrig att janet var michaels syster. asså jag hade inte tänkt på det, när jag var liten då. jag visste att dom var, men jag.. HAHA det är komplicerat. men jaja. jag visste, men glömde, tänkte aldrig på det. mina favorit låtar med henne är doesn't really matter spiiiikat & all for u. jag vill ha en tatuering NU NU NU, det ska stå katherine på min arm, insidan, om några år jag lovar. alltså katherine jackson ta mig här & nu, ska vi gifta oss? du vet mitt svar, i do. hahaha asså hon är så underbaaaar. jaja men annars har jag bara lyssnat på luther vandross och nu på janet. ska bara lyssna på arab money innan jag sover HAHHAHAHAHA SÅÅÅÅÅ SKÖÖÖÖÖN jag dör. deras dans knäcker! fffffffiefahan vad rolig. haha. ey haha ni vet p diddy, innan obama blev president sa han alltid i sina blogg inlägg, asså video inlägg, a diddy blog a day will keep mccain away HAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHAHHA 2 much. jaja, men sovgott! i'll see yall later!


i'm waitin for that call every single day of my life, i know i will regret all of this, but it's going to better for all of us.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0