sovgott!

nu ska jag lägga mig... vi ses imorgon! kommer säker inte blogga så mycket. har dansat fett mycket idag & det är sant om vad james säger, det finns där uppe på min header. The one thing that can solve most of our problems is dancing. jag var skit stressad och typ hade panik, sen vet jag inte vad som hände, jag tog på bad med michael & stog framför spegeln och börja bita mig i läppen som han gjorde sen började jag dansa som en galning.. jag vet på riktigt inte vad som hände, jag moonwalkade, jag gjorde lean forward saken som är omöjlig på riktigt, man kan inte göra den så ni vet, det är skorna & golvet som har något himla system, jag kunde inte heller, bara en sekund. dom gör ju mycket längre, sen hoppade jag upp på tårna, jag gjorde robot dansen, jag knäppte med fingrarna & jag dansade som james brown. vad som flög i mig vet jag inte. sen helt plötsligt sjöng jag dirty diana med en american idol röst som jag aldrig har haft förut, och michael sa ju till martin bashir att det värsta man kan göra när man dansar är att tänka, och mannen jag tänkte inte ens en sekund jag bara stog där och såg mig själv flyga upp i luften & studsa tillbaka ner. haha wowwww.. jaja hahaha sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0