sovgott!

hejhej. alla har gått hem nu, och jag är exhausted. ska gå & lägga mig nu. imorgon är det skola & nej jag orkar inte ha fysik haha asså det är det mest komplicerade ämnet jag har varit med om, no joke. istället springer jag runt hela skolan & försöker komma in genom fönstret till lektionen, okej, mitt i lektionen. så tråkigt är det & jag fattar ingenting. alltså, på riktigt. jag fattar ingenting. som mike sa med hans turneer, så säger jag samma sak när det gäller fysik ''i go through hell'' haaaaaha. och vill ni höra det bästa? jag har fysik två gånger imorgon.. yall heard me. twice. not once, but twice. tittade på lite kardashians idag, keeping up with the kardashians, samma avsnitt som jag har sett typ fyra gånger, och sen kourtney and khloe take miami. finns det vackrare systrar? ring mig isåfall, tack och hej & sov gott. va i helvette talah sover och pruttar typ femtio gånger samtidigt. my dog is special.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0