sovgott!

nu ska jag ta & sova. har gjort massvis idag, åkte till gränby, till mormor & morfar, rappat, filat naglarna, tittat på film osv. haha det var min dag. nejmen.. juste! jag gjorde min bok sak också. till svenskan. yay. har också sett massvis med bilder på twilight bella, kristen stewart röka marijuana framför paparazzin ute på dagen. ni kan söka på kristen stewart smoking pot på google, så kommer det fullt. eller jag kan visa er efter detta inlägg. imorgon slutar jag halv ett eller halv två tror jag. ska bli fett skönt :-) aja ill holla at yall later
åååååh jag försöker ladda upp bilder på mig men det går inte. så ni får denna gamla bild ni säkert har sett femtio tusen gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0