So amazing

hey! idag stannade jag hemma för jag hade ont i ryggen & halsen var konstig, sen fick jag ont i magen. nu sitter jag & lyssnar på kanye. damn jag förstår inte varför man gör saker som man gör. jag syftar alltså på kanye. ni vet allt på VMAs. han var full som ni kanske förstår. säger man.. och sprit flaskan gav han sen till joe & var stolt att michaels pappa höll i den och tittade på den. jag har bilder på det sååå dont tell me im lying. asså ni vet att magda säger att jag är lik michael? jag förstår inte men jaja. aa, iaf, någon dag sen såg mormor en bild på michael och hon trodde att det var jag. hon har alltid gillat michael och vet hur han ser ut.. och hon trodde att det var jag. sen var det en video som visade att omer kunde va michaels son för han hade en klyfta i hakan, på eller i haha vet inte, men då stog det på videon ''säg inte att omer inte är hans son, michael satte dit en, jag vet, men titta på tito & taryll'' tito har inte en klyfta, men taryll har det. så då sa dom, då kan omer också vara michaels son isåfall. okej och nu kommer det. jag har en klyfta. så magda säger att vi har likadant hår, läppar & ögon och ögonbryn, och näsa. alltså innan han opererade. ska jag visa henne min klyfta då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0