hola

hejhej! kom från stan typ för tre timmar sen eller något. jag fick med mig massor av saker. en jackson 5 tröja, en dödskalle ring som jag & julia har velat ha länge, en nit clutch, svart nagellack (igen, igen, igen & igen) och smokey eye ögonskuggs paletten! fett glad haha. sen åt vi på fugu, fett goooott. då kom typ massor med palestinska & persiska demostranter och skrek på gatan. mina fingrar är lackade & klara, ringen är på & jag sitter o glor på min tröja.. vad glor jag på? jackie.. goodness gracious.. nej men nu gör jag inte mycket faktiskt hehe bara chillaxar maxar, ska titta på TV lite, sen ska jag väl.. fortsätta o chilla antar jag? OJ SHIT HAHA HAR INTE SKRIVIT PÅ EN HALVTIMME! shit förlåt haha men asså jag tittar på en intervju med janet & tyra, förlåt hahaha hejdå

Kommentarer
Postat av: alicia

ouf visa bild på jackson5 tröjaan? :D

2009-10-10 @ 18:16:05
URL: http://speeechless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0