hey

förlåååååååt för igår haha men när jag kom hem sov jag i fyra timmar, så ni kanske förstår.. iallafall. jag sitter & lyssnar på we've had enough, sen ska jag spela lite bas. musiken var bäääääääääääääässsst idag! hahaha kaos asså, jag, niels, shajwan, olivia, ella och viktor i ett rum, vi släckte & när jag flashade med mobilen så såg jag att niels försökte gömma sig i en ''garderob'' i rummet? HAHHAHAHAHAHAHA va söööööt. var typ hemma kl fem idag. herregud.. första gången jag missar bussen! nu lyssnar jag på you can't win, HAHA jag älskar the wiz, bääst. love diana ross. och mike. så härlig låt. iallafall så ska jag chilla nuu.. julia mobbar mig för mina naglar :-( förut mobbade alla mig för att jag inte har naglar men nu har jag och då tycker alla det är äckligt hahhaa.. jag ska visa en bild jag tog idag.


Kommentarer
Postat av: love U

snygga naglar, puss

2009-10-21 @ 19:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0