hello

bloggpaus för idag tror jag.. imorgon sover magda hos mig så jag skriver nog mycket mer. vi ska fixa en ny header också. är så himla sur på rabbi shmuley boteach. så sur. jag tittade larry king igen för att jag tittade bara 10 minuter igår för att jag inte pallade alls att titta, var så sur på honom. jag vet att min älskade larry king inte kommer att titta på detta men, tack! TACK så mycket för att du frågade shmuley ''tror du om michael levde nu, skulle inte han ha kännt sig besviken'' då började dom nästan o tjaffsa med varandra tills larry gav upp & sa okej berätta. hahaaaaaaaaaa asså dom var inte ens vänner. alltså michael & shmuley, först var dom typ bästisar men sen inte. iaf, sen frågade larry om han typ utnyttjade michael nån gång? han sa nej aldrig, HAHA now get this, 2 minuter senare sa han jag vill gratta min fru som fyller år idag. ÅH SNÄLLA

Kommentarer
Postat av: Alicia

D:

2009-10-01 @ 21:28:37
URL: http://speeechless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0