gravity..

how yall doin? som ni kanske ser har jag fixat om min ipod på bloggen. om ni vill ha jackson musik får ni gå lite mer frammåt. första låten sjunger john mayer. gravity heter låten. EN jackson låt kommer efter eftersom att det är typ min favorit favorit låt, so far. alltså favorit favorit favorit låt. idag var jag hemma igen. asså denna vecka har varit knaaaaaaaaaaaaas. mår konstigt haha. jaja.. sht happens. men sen mådde jag bättre så jag åkte till stan med hanna & köpte lite tidningar. jag åkte bara för att få köpa harpers bazaar som janet är med i. så vacker min älskling. sen åt vi på fugu, sen kom mamma och åt med oss o sen åkte vi hem & sjöng happy bday till tito HAPPY BDAY MA BABY. hahahaha okej hmmmm.. jaja. iallafall. okej jag ska tagga. imorgon ska hanna sova över lookin forward to it. holla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0