Forever came today

idag var det roligt i skolan tack vare ella eftersom hon proppade in hennes hörlurar i mina öron hela tiden så jag kunde höra på paul mccartney sjunga med michael. jag ritade en bild på jackson 5 och jag kallar det för ett fint mästervärk. regardless if you like it or not. haha nej jag skoja allt fick se ut som en pannkaka. det som såg ut som dom var deras afro, breda byxor, randys congo trummor, jermaines bas, titos elgitarr & .. michaels mikrofon. bara det att elgitarren såg ut.. som en.. vet inte. pannkaka får det bli. sen kom ella & ritade magrutor på jackies tröja. jag såg inte ens vad det var. först sa jag en kackerlacka, sen sa jag en bomb, sen sa jag en granat.. sen sa hon magrutor. jahaaaaa.. okej :-)
''hey iggy, eat your fogami with a cold salami''
jackie jackson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0