Ben

ni vet låten ben? som michael sjunger? det var för hans råtta som joseph dödade.. jag kanske har berättat det, men i filmen som jermaine gjorde, an american dream, då var ju en råtta där michaels bästis och så, men joseph dödade den, han visste inte att michael gillade den. han matade den varje dag, han gick upp när alla sov och så lekte dom. sen skulle han michael visa mr. rat en pokal dom vann från en talang tävling, då såg han den där i en fälla & han skrek och hoppade i sina föräldrars säng och sa vad som hände, då sa joseph, jaha den, tur att vi fick den då :( haaaaaa.. asså.. naw. jag grät så himla mycket när jag såg den scenen, så himla mycket! och michaels låt vann en globe award. jag tänker alltid på michael sista orden när han sjunger, det beskriver honom.

Ben, most people would turn you away
I don't listen to a word they say
They don't see you as I do
I wish they would try to
I'm sure they'd think again
If they had a friend like Ben
Like Ben 
Like Ben


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0