3T ft. Michael

detta är min favoritlåt med dom, ASSÅ jag började sjunga denna låt sen jag var.. fyra kanske? det låter som en lögn MEN jag ljuger absolut inte, jag har hört denna så många gånger, när jag fick ta reda på att det var 3T flippade jag uuuur. michael fans, lyssna på denna, spola fram lite. det är det finaste han har varit med i. han finns inte med i videon, men han sjunger. & här kan ni se taryll också!! han spelar piano, i blå skjorta. deras pappa är tito. alltså är michael deras farbror. dom är SÅÅÅÅÅÅÅ himla lika honom, vet inte varför jag tycker det men..

 


Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag klarar inte av den där låten, sen när Michael kommer in brister mitt hjärta fan.. men den är skitbra

2009-10-09 @ 18:56:03
URL: http://speeechless.blogg.se/
Postat av: Alicia

HAHA på 2.57 (det är endast dit jag kan kolla) det ser ut som att han jag vet inte vem det är XD har foundation (x

2009-10-09 @ 18:57:06
URL: http://speeechless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0