<3

om ni undrar varför jag inte skriver så mycket idag så är det ju för att vi har gäster som sagt. varför? mormor fyller år! och mammas kusin! AWWWW MURMUR <3 grattis till båda. back to howard. asså ni vet inte hur jag känner mig just nu.. howard mccrary.. seth riggs.. looooord i am livin ma life. seriöst. asså.. HA, detta är ju läskigt! howard kom på vissa melodier till keep the faith som jag lyssnade på för några timmar sen i bilen. michael ville ha dom för att det lät skit bra & passade perfekt. han var vän med james brown.. ja, var, james är med mike nu.. <3 i still cant believe this. det borde finnas mer personer som howard i denna värld. howard, james & michael.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0