<3

hejhej. förlåt för dålig upp. men jag har varit upptagen idag. mamma & jag hämtade upp magda på stan kl halv sex och vi åkte till gränby centrum, tittade vi runt lite & så. sen påvägen hem köpte vi mcdonalds & åkte hem, vi har fixat min design, men jag är fett pissed off. jag skämtar inte. varför? jag har ingen jäkla bild på stevie wonder någonstans. vi har försökt att fixa på min bakrund, asså lägga en bild på honom men det går inte. skit bilder. fett pissed off jag är, stevie måste få plats på min blogg! det går inte. iallafall, ni ska veta att jag ÄLSKAR stevie wonder och hans musik, förstår ni alltså vilken stor insperation han är? att vara blind men att vara en utav dom bästa piano spelarna, att kunna sjunga vackert.. jesus. han är fett bra, och mannen han måste vara i min blogg, nästa gång, nästa header, då ska han vara med spikat. okej? bra då vet ni. första bilden är på michael & jermaine, jackie & randy i bakrunden, sen har vi james brown, sen har vi michael & janet <3 haha när jag ringer min mamma kommer janets bild upp, när hon ringer mig kommer janets bild upp jag tänker alltid OMGGGGG JANEEEEET JACKSOOOOON RINGER MIIIIIIIG! men nej det är bara min mami <3 hahaha. HAHAHAHA stackars mig, skrämmer mig for no reason at all. iaf, ok haha men, sen har vi smokey robinson & berry gordy. nu ska jag nog lägga mig.. PEACEEEEE love yall, well most of yall, i aint givin away my love till några hataz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0