<3

jag fattar bara inte hur fan (sorry) kan säga att khloe är ful och tjock. fyfan. asså, FY-FAN. förstår ni vem ni ens snackar om? min bror sa shit vad tjock hon är, och jag ville smälla till honom på direkten. asså, SERIÖST. hon får mest skit i kardashian familjen för hon ser ut som hon gör, folk kallar henne för transa för dom tycker att hon ser ut som en, dom säger att hon är en tjock, ful, fet mothereffer transa. ska jag vara ärlig? :-) jag skulle döda för att se ut som henne. jag är vacker som jag är, men Lord, good Lord ni ska se henne. kom & snacka efter ni ser hur hon är innuti först, then u can judge. azz. hon är sååååå fin, vacker & grymt snäll. ni ska se hur hon är som en syster, alltså, min dröm syster. hon är exakt som mig, okej ni måste se lite TV program innan ni vet hur hon är haha men hon är min dröm syster. (efter paris mohaha)
khloe alexandra odom kardashian, I LOVE YOU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0