:-)

hejhej! vad händer med er? jag har bara chillat idag. snart kommer mamma hem från umeå, om en timme och två minuter. can't wait! vet inte vad jag ska skriva haha, som vanligt. iallafall, när mamma kommer ska vi köpa sushi & sen ska jag titta på upp :-) YAAAAAAAAAAAY! den dära gamla gubben med killen som huset flyger upp med ballonger blablabla.. i'm such a kid. haha jag har ett hårt skal, men innuti är jag en liten femåring i en godis affär när jag tänker på disney :-) ya dig? great. disney is my middle name. jag har mejlat med seth riggs idag. howard sa att han ville intervjua mig så vi kunde gå vidare med lite voice training.. så coolt. asså michael & janets voice coach. hmm, han var ju ray charles också.. och på tal om ray charles så drömde jag om honom igår. aw. han gav mig råd & sen höll vi händer och då grät jag. jag kände mig som en såndär tjej som fick gå på scenen och krama michael. i was flippin out! jaja, that was my day.

xoxo, gaaazzipp guurl. skoja,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0