:-)

how yall doin? åh gud vilken skoldag haha. inte dålig alls men jaja haha vad ska jag säga. OCH juste om ni vill veta vilken video jag visade till klassen igår så lägger jag upp den snart, ska bara skriva klart denna. jag åt precis some delicious food! kött, potatis, sallad, tzatziki sås mmmm. fett gott. har spelat piano också. hotel california. asså vet ni vad, jag pallar inte skriva mer. haha sorreyyy. ni vet förut på bloggen då jag skrev att det fanns vissa videoklipp som jag inte ville visa för folk skulle bara härma mig yadayada? nu ska jag visa. nu pallar jag inte hålla mig mer. det jag ska visa såg jag för typ två månader sen, mer. marlon & randy ska göra så michael kvävs, med hjälp av.. flingor..

 


Kommentarer
Postat av: Alicia

ASSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅHJAG ÄLSKAR DEN DÄR

2009-10-07 @ 20:08:10
URL: http://speeechless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0