sovgott!

jag ska sova nu.. gjorde en ny facebook grupp för några timmar sen förresten.. har redan 118 medlemmar. i andra har jag 475. imorgon kommer mormor & morfar och ska äta lunch med oss, så nu måste jag sova, ska vakna tidigt imorgon. that means 12. hahahaha. jag vaknar alltid halv ett - ett. yall have fun now.

Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around
In the lost and found of my heart...
No one understands me
They view it as such strange eccentricities..
'Cause I keep kidding around
Like a child, but pardon me...


People say I'm not okay
'Cause I love such elementary things..
It's been my fate to compensate,
for the Childhood I've never known..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0