omg..

okej... det finns en låt som jag älskar, rappade den igår, iförregår, varjedag. den är på min favorit lista på spotify osv. har ni sett step up så vet ni vilken låt. jag har massooor med videoklipp då jag mimar till hans låtar & dansar. aight. rapparen heter dolla. jag och AREZ, när vi gick i uppsävja så skrek vi alltid WHO THE F.. IS THAAAT? okej.. ni har hört den också, om jag spelar upp den för er kommer ni sjunga med. han blev mördad detta året, skjuten. RIP. aight. now. han har tre barn. vem är morfar till dom tre barnen? jermaine.. OKEJ, FATTAR NI NU ELLER? AUTUMN SOM JAG TYCKER ÄR SKIT VACKER, SOM ÄR OCKSÅ BERRY GORDYS BARNBARN, SOM JAG DRÖMDE OM IGÅR, (im goin too far) HAR TRE BARN MED DOLLA. OMG.
JERMAINE ÄR MORFAR TILL DOLLA'S BARN.


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Ja. :/ Trodde inte så mycket på det ändå.

2009-11-22 @ 18:54:14
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0