My day

hejhej.. tänkte berätta lite om min skol dag. eller nej, bara basketen. alla mike fans, titta hit! okej. vi blev alltså tränade av HOWARD FRIER! och sen så på slutet skulle vi fråga frågor till honom. då såg han ellas tröja, och michael va på den, han ba pekar o säger i love michael. efter träningen pratade vi om honom, sen började han sjunga billie jean och man in the mirror. HAHHAHAHA. sen så gjorde han den dära dance move saken.. där han typ stampar på golvet, och viftar på huvudet, typ nickar. sen så frågade han vad jag gillar, då sa jag ju jackson 5, han ba, STOP THE LOVE YOU SAVE MAY BE UR OWNNNN! hahahah sen han frågade vad min favorit låt va, jag ba dancing machine, så sa han såklart, dancin dancin danciiiiiin.. hahaha. abow hans kompisar är allen iverson och en utav mina väldigt favoriter, CHAUNCEY BILLUPS.
''any questions from the hospital?''
HAAAAAHAHHHAHHHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0