Hef

när jag bläddrade igenom moonwalk boken, så tittade jag på två sidor som hade flera bilder i den, och jag hade redan sett den bilden, MEN vad jag inte såg var att hef var på en bild med honom!! jag blev fett glad. jag älskar hugh hefner. jag bryr mig inte om han är skaparen av playboy eller vad som helst, han är faktiskt en jätte snäll människa. bilden fanns inte på google, men jag hittade även en annan på honom och mike. dom var faktiskt grannar & michaels första date var i grottan, det finns en grotta i playboy mansionet, där man kan bada & så. det står det i boken också :-) första bilden i mitten, är mike & hef. andra bilden är boken, fast jag har tagit bort the cover of it :) okej nu blev allt kursivt, jag måste bli van vid denna dator.. tredje bilden är en nyare bild på michael och hef.


Kommentarer
Postat av: Ruvejda

VILL HA BOKEN D:

vart köpte du din? :)

fina naglar btw

2009-12-01 @ 11:17:31
URL: http://luleida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0