FRÅGESTUND

hejhej! eftersom att det inte går så bra med min blogg, så tänkte jag ha en frågestund. jag vet att typ två personer frågar hela tiden, haha, men skriv typ tio frågor var! vem bryr sig om ni skriver samma frågor, jag svarar. sen får ni också skriva om vad ni vill jag ska skriva mer i min blogg. men ingen himla dagens outfit.. det hinner jag inte med. haha jag rullade när jag såg denna bild förresten.. det är marlon med hans granddaughter, men det som är så kul är hur hans ansikte ser ut. marlon har två barnbarn :-)
 


Kommentarer
Postat av: david

hej, skit snygg blogg :)

1. vilken färg älskar du mest?

2. har du pojkvän?

3. älskar du nån kille?

4. sporta du?

5. vem är din bästis?

6. vilken mat älskar du mest?

8. vilken sport älskar du mest?

9. vad ska du bli när du bli stor?

10. röker du?

11. dricker du?

12. vem litar du mest?

13. vem hatar du mest?

hihi det blev många frågor.

blogga mer ;)

2009-11-04 @ 20:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0