Alicia :-) frågor 2

favorit jackson5 låt? jag måste gå med dancing machine. men dagens låt är hum along and dance :-)


favorit mj låt? fett svår.. skit svår.. hahhaa. jag vet inte. men jag börjar gilla smooth criminal mer & mer för varje dag. om man vill ha fett med energi, don't stop til you get enough. ÅÅH vet du vad? du får skicka sånnahär vad lyssnar du på när du e glad, ledsen, arg, du vet..
har du msn? (A) jag skickar till din blogg :-)


gillar du min blogg? alåååå? det är min favorit blogg :P


läser du många bloggar? yes det gör jag.


hur mkt mj/jackson5 saker har du? XD åh.. okej. låt mig tänka lite. 14 CD skivor, det eller mer, haha jag har två invincible skivor.. sen har jag en michael tjock tröja, en jackson 5/mike tshirt och några michael tshirts. vet inte hur många.  

Kommentarer
Postat av: Alicia

hahahahaha jag känner mig hedrad (Y) får va med på rubrik och allt ;o =D

och plus att ja är din favorit blogg.. ofta..? ahahahahaha ja skriver ju konstigt. oj oj 14 skivor hHEHEHE jag har bara dangerous skivan xP fast jag har bränt ca 10 skivor ifs.. (: HEJDÅÅÅÅÅ :D

2009-11-06 @ 19:12:00
URL: http://speeechless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0