:-)

what is popppppin? fett skön dag. fett skön. första lektionen, skolk (vad, jag ville äta mormors pannkakor istället för gympa) sen så var det bara latch. eller ja, lunchrasten blev mcdonalds med julia, sen var det latch :-) för då hade vi nämligen SO, och då var alla spridda i sina grupper, det var fett kul. min grupp i klassrummet med jackes. hahaha jag kom med sämsta saken. ''jag är skit svettig mannen.. jag skulle se om man inte tog deoderant när det är vinter så kanske man blir varmare, och mannen, det funkade'' asså daniela dog. min lärare. sen var det NO, då niels kastar godis på mig, nästan i mitt öga, jag låtsas grinade. sen hämta jag söderberg. HAHAHAHHAHAAH oooooh-uuuuh. jaja, efter det kom mamma & hämtade mig, chilla lite hemma, hämta sushi, och nu sitter jag här. har inget o göra.. sjunger lite bara. ska duscha snart. holler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0