:-)

hejhej! just nu sitter jag här med min nya dator. jag har fått en macbook idag & jag älskar den. därför kommer jag att visa massor med video klipp och bilder. jag har även ansökt till videofy.me, så att jag kan trixa med videoklipp & så. det blir väldigt bra eftersom att jag kan genom det uppdatera min blogg mycket mer. idag har skolan varit bra, väldigt bra. jag, nadia & viktor hade kul den sista lektionen med hans. sen kom daniela & berättade lite saker om vissa fuskare i klassen. synd.. jag tänkte iallafall visa en bild på en tröja som jag köpte iförregår, det är en beatles tröja. jätteFIN! älskar den. den är inte roterad, men jag hoppas ni förstår hur den ser ut ändå. lite galen bild, men ändå.. ringo, george, paul & john :-) dom står kanske inte som jag sa, men jag säger ändå.. det var faktiskt svårt för mig att hitta paul eftersom att ritningarna var väl inte så lika, jag hittade john på en gång dock för hans glasögon & mustach. jag ska lägga upp min favorit låt med the beatles.
jag skulle gärna göra a cover av den låten. let it be heter den. så vacker.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0