USA

sorry för att jag inte har bloggat på sistonde, men jag orkar inte. nej jag är inte upptagen alls, in a matter of fact ska jag egentligen plugga, men jag kan inte. jag hatar skolan, har aldrig känt större hat för något. för någon kanske mer men inte för ''något''. jag kan inte sova, imorn ska jag och klassen mötas 10 över åtta, central stationen. curling & friskis och svettis? nej jag tror inte det va. eller jo det gör jag nog, för vi ska göra allt det. fan ta gränby skolan och deras äckliga aktiviteter. på två månader har det varit såhär: museeum, 3 timmars fritt, tillbaka till skolan, en lektion. simma, fyrishov, tre timmars fritt, skolan, två lektioner. innebandy match, tre timmars fritt, tillbaka till skolan, en lektion.
okej vad e meningen med att gå i skolan då? nu ska jag iallafall tänka på the united states of america.
hejdå!

hollister&co sidekick coachella starbucks smoothie chanel los angeles bbq pool party beach
ååååååååååååååååh hejdå innan jag pussar dig
men först får ni en text här från rysslands national sång (patriot som jag har blivit, 25 %)

Slavsia, Otechestvo nashe svobodnoe,
Bratskikh narodov soiuz vekovoi,
Predkami dannaia mudrost' narodnaia!
Slavsia, strana! My gordimsia toboi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0