ufo?

jag svär på ala hamdollas död jag såg ett grönt ufo jag skiter i det var inte en såntdär flygande raket jag lovar, det var inte en fallande stjärna, för det var grönt, och vad, vem dog, en ailien eller? ok antingen en ailien dog eller det var ett ufo. mitt hjärta jag lovar det slutade slå ni vet inte hur rädda jag blev, och undra varför min hund vaknade när det kom och satte sig? jorden kallar till vårt hus eller? nej hur går det nu igen, rymden kallar till jorden? till uppsala? till mitt hus? abow jag tror jag är ett..... offer.. jag läste ju sagan om rymdskeppet idag i skolan men hon drömde allt men tänk om alla som läser sagan kommer få besök av ett ufo och aliens hemma hos dom? jag svär på gud om det kommer tillbaka jag kommer slänga mig under sängen, asså var det ett tecken eller? shit jag kommer dö jag kommer dö jag svär jag kommer dö. lyssna om ni har dator där uppe och ni läser det här, jag har inte gjort något, EY JAG HÖRDE EN DÖRR SMÄLLA IGEN, SÄKERT ETT RYMDSKEPP!!!!!


Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHA NADIA!

2009-05-30 @ 20:41:53
URL: http://jlundgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0