tattoo

hej! idag vare en ganska lugn dag i skolan, sovmorgon först. sen hade vi torbjörn på so:n.
idag hade vi besök av en 83 årig man som hette sioma zubicky, tro det eller ej men han överlevde kriget som hitler var i, han var hitlers slav eller något. han har även skrivit en bok om det. på armen hade han en tatuering med siffrorna 146021 som då han hade fått i den tiden från kriget. han är jätte snäll, han har sagt att han inte hatar någon, och om han skulle hatat någon skulle han ha blivit som nazisterna, hata hata. hmm.. smart, men.. jag hatar folk, vissa. så är det bara. det är synd, men haha jaja.. sen vare subway med gustav efter skolan, sen gick jag till jojje för pappa va där. sen shoppade jag ensam mohaha, flipflop, bikini + shorts och linne. ska sova snart. men ska visa er tatueringar jag ska göra i sommar. första bilden är britneys tatuering, den vill jag inte ha, men jag vill ha något där vid nacken, en text på spanska.
den andra är nicole richies fot, den vet jag inte än, men vi får se. tredje är gisele bünchens hand, eller hand och hand.. men ja, där, en ofylld stjärna. handled heter det! haha. bilderna är klickbara.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Nadia

om du gör på foten. gör inte som henne då, det var inte så snyggt (a) :) <3

2009-05-29 @ 12:22:05
URL: http://nadiaparker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0