sjuk!

man vaknar kl fem över ett, och slår på tvn. där är ellen degeneres som intervjuar george clooney, min all time favorite.
en sak jag aldrig glömmer var i fyran när jag och tjejerna åt i matsalen, sen skulle vi gå, jag och zandra. jag var ju såklart kär i george, och vi pratade om killar, så då sa zandra till resten av tjejerna, ååå.. jag är kär i en 12 åring!
då kommer jag helt seriöst.. ååå.. jag är kär i en 44 åring..
aaaaaaaooouuchh... ja han har ju blivit nominerad två gånger till världens sexigaste man så snacka inte!
efter det, så var det ellen show. ja, ellen degeneres nya show och gamla. sen öppnar någon dörren där nere och doften av subway kommer.. mm.. mamma hade köpt subway, sallad och macka till mig..
gott folk, det är inte illa att vara sjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0