sho

alrighty, tåget igår var ju kul.. fem timmar, njaaa.. satt med nikos och georgios. det var några tjejer på tåget som va skit keffa asså haha omg, vi ba kom in i matchen, retards dom ba e va vilken match? vad menar ni? är det match?
å herregud.. 93or va dom, eller 94or.. basketballare hahha basketballare..
idag vare en rolig dag i skolan.. nej haha, vi fick iallafall besök av mats wahl, typ jätte känd. hans glasögon va så gulliga, som två fem kronor haha. jag gick till grekernas gård och jannis, jannis och menni och flera. vi spelade lite basket, sen kom mannos och skrek att min pappa va jude sen stack han. asså mannos nakos är största jahooden i världen jag lovar. fast vi skämtar ju bara hehe.. jag stack till mormor, åt, sov tre timmar, mamma hämtade mig köpte hem sushi och sen tittade jag på cityakuten när george clooney gjorde comeback babyboi. nu ska jag dricka så himla mycket vatten så jag spräcker, åh gud jag älskar vatten nu för tiden! speciellt evian vatten.  källvatten är gott alltså..
hundra dagar idag.. :)
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0