outfits

hej allihopa. jag tänkte visa er outfits som jag ÄLSKAR. först är det ju matthew kollektionen från h&m.
okej, sidenblusen är 798 kr. plånboken är 298 kr, och shortsen är 398 kr.
såååååå fin outfit, vill bara käka upp den på en gång.
sen har vi lauren conrads outfit som jag verkligen älskar, den är så fin. vet inte vad jag ska säga om denna men, åh.
den tredje, är också lauren conrads outfit. en annan förstås. den är rockig, snygg och ja, det klär henne riktigt snyggt.
om ni vill veta vart ifrån lauren köpt sina kläder så kan ni kommentera inlägget, så skriver jag tillbaka.


Kommentarer
Postat av: hanna

Snyggt!

2009-05-11 @ 17:38:10
URL: http://hannama.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0