mina dagar

hej! förlåt för att jag inte har skrivit på länge nu!
jag vet inte vart jag ska börja men, iförregår åkte jag till sjukhuset för o hälsa på mormor.
hon hade inte fel på hjärtat, yay! vi fick vänta 3 timmar i hennes ''rum''. jag sov alla de timmarna, jobbigt.
sen kom magda och sov över hos mig, bråk på morgonen haaaaaha eller jag slog sönder henne.
igår när hon gick hem åkte jag och pappa till stan för att skjutsa julia och mamma, sen köpte pappa min tröja jag ville ha! <3 sen tvingade jag honom till rusta bara för jag ville titta på smink som han inte visste förens vi kom dit. men sen köpte han också vettiga saker. OCH JAG FICK INTE MIN ÖGONSKUGGA! för 10 kr.. FRÅN ELIZABETH ARDEN! OKEJ, ELIZABETH FRICKIN ARDEN! det var tre ögonskuggor också!! men dom såg liiiite andvända ut så hmm nej.. sen var jag och hanna barnvakt i 9 timmar.. yes.. nio timmar. 9 hours.. vi fick EXAKT 282,50 kr. ja asså.. vänta nu kom hanna! ok så. haha.. men vi fick pengar till pizza också. sen sov hon över hos mig, sen sov hela huset så jag fick titta på film helt ensam hehe.. ehhhhhhhhhhhhhhhehe.. jaja vi ska shoppa nu hejdå!
xoxo

Kommentarer
Postat av: hanna

looove you!

2009-05-17 @ 18:24:14
URL: http://hgustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0