min dag..

kom hem för en timme sen ungefär. jag & hunden va på flug jakt. nu sover hon. ni vet efter inlägget då jag ville sova? jag gick faktiskt och sov på en soffa, i två timmar! vad väckte mig? två babblande kineser. ja. jag vaknade av att jag trodde dom skulle spy upp, dom pratade så konstigt.. inget taskigt! men man trodde dom skulle spy upp.. kanske kinesisk eller japansk skåne dialekt? sen gick jag och mamma & shoppade, sen kom kenneth och venus, sen gick kenneth när vi skulle äta så det blev en ladies night out! haha lol. jag måste bara berätta en sak! jag och min mamma vi är förtjusta i märket burberry, och mamma är deras stamkund där haha, iallafall, vi gick till NK för att titta lite, sen såg jag världens finaste väska, och ja, en skit stor såklart, jag älskar stora väskor som nästan är som bagage, haha. iallafall, den väskan
kostade 5000! herregud. femtusen, jag blev shockad, på riktigt. sånna väskor kostar annars över 10 tusen. åh.. fem tusen? nästa gång det är stockholm, så är det hem med burberryn. och en klocka som jag har blivit kär i som venus ägde ska jag snacka om, leopard och kristaller. mums. klickar ni på bilderna blir dom större. vad tycker ni? kommentera!
xoxo!

Kommentarer
Postat av: Nadia

fett snygg klocka :O

2009-05-31 @ 13:34:05
URL: http://nadiaparker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0