franzzz

hello there my fellow friends. förlåt att jag inte bloggade igår men jag blir så trött på skolan så jag orkar inte skriva i bloggen! det är kul att jag börjar ladda upp bilder här nu också. mmm. idag va jag och magda på stan dårå. läskiga killar i bussen men vi klarade oss. eller ja, jag klarade mig iallafall, magda jagade dom ett tag hem sen! :) haha nej men så farligt var det inte men dom tittade mycket. haaaaaha deras hår var som elvis hår. nice!
magda köpte mig en fin mörkblå eyeliner till mig. men jag ville inte ha den, eller jo egentligen men inte att hon skulle köpa, sen går vi och köper den för hon tvinga mig jag lovar.
nej jag är hungrig! ska äta nu.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0