wasup

wasup? kom precis hem, haha nu släppte jag min luft rap :) jag har ätit gooood soulvaki. glass med choklad sås också.
fixade mig efter att ha tittat på en sorlig film, men jätte bra. mina ögonfransar blev perfekta eftersom att min biotherm kräm orkade jag inte o hämta, så jag tog min tan kräm. och den blev ännu bättre, jätte bra. den gjorde mina ögonfransar dubbelt så långa som jag hade trott haha. blev lite chockad jao.
och resturangen hette alexander men ya know vi kallar allting andra saker. hemma hos oss heter det alexandria yeah! morfar bjöd oss och våra grannar.
måste bara säga att talah blev siden mjuk och len. hennes tassar när hon gick ner för trappan förut lät jätte högt, men nu låter det som en björn bebis. sen hade vi mys time i soffan tills hon fick ryck och boxade ner mig med hennes mun. det gör ont jag lovar. imorgon är det skola om jag inte dör igen. mår inte bra, men wharrevaah. fick huvudverk nu när jag sa det. om ni letar efter låtar, tycker jag ni ska lyssna på halo med beyoncé. den är bra yet pretty cool.. asså, hon sjunger konstigt, i olika toner. haha ni fattar om ni lyssnar. nu ska jag gå och få lite spa av mamma. skönt, sen ska jag sova för jag är så trött att jag kommer foza på ditt huve. jajajjajajajjajajja hejdå habibties HAHHAHA
holla

Kommentarer
Postat av: Anonym

l0V U BABY, I MEAN IT :)

2009-03-08 @ 22:53:05
Postat av: nadia

aight, vem är du då som älskar mig så mycket?

2009-03-09 @ 15:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0