wasup

wasup? igår tittade jag på lite fotboll. real mot atl. madrid. skönt att real madrid avgjorde sen, matchen slutade 1-1. heinze e feeeeetans sexig. okej han e ful men ändå abow asså hahaha. både och aight? jag är fortfarande sjuk men i got to suck it up för jag ska äta på resturang idag. alexandria jao! hoppas dom har meze. sen ska jag planera med danny om när dom ska komma hit. han säger att han vill fika. mobbad. ska duscha talah snart, pappa ska klippa hennes klor som har växt, hon ser ut som ett monster! asså ni ska se hur söööt hon är, idag när jag åt så vred jag nacken och hon vred den fan till golvet. haha gullig systern min. eller hon är äldre än pappa. 49 år! OKEJ ASSÅ DET ÄR EN HUND.
hehe. tro inget annat. där är gabriel iván heinze. han ser ut som en häst, som min andra baby och hans lag kamrat, sergio ramos. haha jag är äkta pimpstah from the hoodstah ya know what im sayin?? HOLLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0