wasup

wasup? eyey jag är sjuk, förlåt om ni läste igår och ni såg jamen det där läste jag igår ju! ok ja ska sluta hålla på, men ni fattar ja skrev inte igår. orkade inte. idag vaknar jag och åt grekisk frukost och mannen sista gången jag gör det okej? det jag åt äter man för middag! lyssna, jag står halv elva på morgonen och steker calamares.. ey.. haha. friterad bläckfisk. men svenne sitt inte där o spy upp o tro att ja e galen. shit aså. sen lagade jag fetaste tzatsiki såsen, abow.. lyssna hahahaha jag tog meze yogurt och fixade gurkan, blandade med fett me olja, asså feeeett. de va för mycket. jag fick ont i magen haha. tittade på den hära, dans filmen.. aja.. kommer inte ens ihåg vad.. JOOOOOO, stomp the yard! den var två timmar men det var en evighet. tråkig värre, men sen när dom vinner batteln fall en tår ner. sitter och lyssnar på musik nu. talah sover, ska nog brottas med henne. eller nej, för då ska hon ta fram hennes gula boll. jag är ensam hemma! min bror e ute och kör en bil. jaja, vet inte om jag ska till matchen idag. abow, 3 missade matcher på tre år. får inte ske eyy..
holla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0