wasup

wasup? bloggade inte igår. eller jag tror inte det iallafall. idag åkte jag till skolan med en fetans ont i magen. gympa sen, jag och nadia hade kul :D fick vakta killarna också, mm tjejerna med men killarna är ju dom som fuskar på gympan. sen var det språk, vi tittade på film. en omogen banan ringde berfin hela tiden och la på. sen fick jag nog och gick hem till mormor och morfar, fick ont och jag febrade osv. så imorgon får jag vara hemma med borna. han kommer slå sönder mig haha han brukar slå mig med sin el gitarr. sen får han spööö så.. :)
juste jag undrar, vill ni att jag ska typ skriva upp skönhets tips eller mode tips? :)
holla

Kommentarer
Postat av: parker

inget av deeee! :)

2009-03-04 @ 20:29:40
Postat av: nadia

varför? :(

2009-03-04 @ 20:33:57
Postat av: Anonym

för då blire bara som mode, blablablaa.. men okey om du gillar det så :)

roligare med en lite mer personlig blogg, har fått nog av alla bloggar som BARA handlar om mode -.-

2009-03-09 @ 19:50:33
Postat av: nadia

haha aa men ja kommer inte göra så ofta. menn vem är du? :)

2009-03-11 @ 18:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0