wasup

wasup? ey yo i got some bad news.. :( uppsala förlorade med två p mot solna. 3 matchen spelas i solna på fredag. torsk? nja. det var 2700 männizkor där jao. åkte dit med urho och pappa, åkte till två sushi ställen som var stängda så vi parkerade vid föreningen istället och tittade på basket, åkte till mcdonalds ungefär halv elva, köpte mat, hem och nu sitter jag här. uppsala maddogs jao.. jag har blivit deras team manager nu, när dom ska till göteborg. vi ska åka tåg, sen ska jag, pappa, mattias, urho, stavros och jojje sova över hos daei. alltså pappas morbror davoud :) omg jag kommer dö, men mindre än tio meter från deras hus bor deras dotter, pappas kusin, där får jag bo om dom mobbar mig!!
holla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0