wasup

wasup? festen var tråkiggg, ja svär. men stavros och flo rida (min pappa) gjorde allt bättre. sen blev det kul. jag har även märkt att när jag kramar efi luktar jag som henne i flera dagar. earth hour funkade ju jätte bra (innan vi åkte till festen) pappa jagade mig runt hela huset för han släckte allt, och jag tände. orka suedi systemen nu för tiden. haha asså seriöst tänker ni med era rumpor eller!? just nu har jag ont i foten, fick det igår bara för att jag har en fet knöl någonstans i foten. det gör ontttttt, och det är äckligt. för det har svullnat upp. men igår dansade jag en gång och det gick bra, gjorde inte ont :) jag ska nog skriva mest i denna blogg, har saknat den och det är tråkigt o inte skriva. nadiajulia.devote.se funkar inte så bra haha. jag ska skriva nu vad jag behöver ha, som önskelista.
  1. northface jacka, en sån som efi har. OM NÅGON VET VAD MODELLEN HETER KOMMENTERA!!
  2. ny eyeliner
  3. locktång
  4. jeans

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå suedi grej, LIXOM hela världen gjorde det :P

2009-03-30 @ 17:25:28
Postat av: nadia

jaså och vem e du då? :) plus, VI bor i SVERIGE. tjockskalle HAHHAHA

2009-04-02 @ 20:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0