wasup

wasup?
tips för er alla som vill ta hand om era anzikt
jalla habibi lyssna eller dra

  • innan du går och lägger dig, smörj in dina läppar med balsam, och gör samma sak på morgonen innan du sminkar dig.
  • köp servett borttagnings medel. jag har en jätte bra från nivea, refreshing cleansing wipes. den tar även bort vattenfast maskara.
  • smörj in ditt ansikte innan du sminkar dig. speciellt när det är kallt ute, så din hy inte blir torr. efter du har duschat, gör samma sak.
  • har du torr hud som jag och vill ha en bra foundation, fråga dom på kicks ex. jag gjorde det och blev till och med sminkad, bara av att fråga. letar du efter en bra foundation för torr hud blir du sminkad i foundation. i concealer och f så blir du sminkad i båda. jag har nivea stay real som är jätte bra, både lätt att applicera, den gör dig mjuk, och så vidare, och det känns inte för mycket. det känns inte ''tungt'' heller. det är en lätt och bra foundation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0