wasup

wasup? allt bra med er då? de e fett bra med mig för min bror har kommit hem! tråkig dag idag, fick feber på slutet. när mamma hämtade mig från skolan så fick jag mat panik, fett hungrig. vill ni veta vad jag åt? jag har slagit rekord eller något, åt mer än josh. jag åt, två cheeseburgare, stor pomfritt, stor coca cola zero och chili cheese. damn, was it something i said?.. jag ser dig hörru, stäng munnen och lek inte chockad. jag heter nadia, jag är alltid hungrig.
jag och borna har dött av garv idag typ hela tiden. iallafall jag. mormor och morfar är här och vi har ätit och nu sitter alla nere och snackar. vi får se om jag kommer imorgon, för nu när jag pratade om mat fick jag ont i magen. jalla hejdå ja pallar inte skriva mer.

holla

Kommentarer
Postat av: Parker

Kom :( <3

2009-03-03 @ 20:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0