wasup

wasup? kom hem för typ en timme sen, var hos mormor och morfar med talah som har brytit hennes svans. aw baby. söt. tittade lite på min facebook o så, sökte på min miss förebild, audrina patridge. jag har bara haft förebilder när jag var liten. asså kvinnor och så. män haha dom har jag alltid! asså en god o bra förebild liksom. jag älskar verkligen audrina patridge. hon är jätte stark, vacker, bra stil och så. stark då menar jag inte att hon kan bära ett ton eller något. hon är stark inombords. positiv också. hon har en egen officiel blogg också om ni vill läsa. www.audrinaxo.celebuzz.com och hon är så otroligt vacker! efter ett tag satte jag mig vid tvn och där var hon hahahha abow.. jag ska ladda upp några bilder på henne nu. ps, jag har en frågestund på min bdb nu. haha oj, talah bajsade inomhus nu! hahahaha omfg. och om ni frågar vart ni har sett audrina, är det the hills. holla

Kommentarer
Postat av: hanna

det är hon i the hills va? :) <3

2009-03-15 @ 20:11:44
URL: http://lillhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0