wasup

wasup? sitter här och sjunger. finns inga bra låtar längre! halo har mördat mig. den är så bra men jag orkar inte sjunga den. musik tips tack? var på stan nyss, kom hem för nästan en timme sen. markos, jacke och viktor skulle till joje och äta, jag ville också men jag åt så mycket idag så jag åkte hem istället. har inte gjort något idag. kanske tappat tre kilon efter ha sprungit runt smuts skolan med en sko och jagat jannis. daniela tyckte jag var skit duktig idag på svenskan, ha ha. så det så! det var roligt att vara duktig vet inte varför. känner mig lite förlamad i midjan, fick en HÅRD smäll av dimme med en fet snöboll. jag svär om jag inte blev sur. så jag sa jag är inte med, därför försökte dom på ella och hon fick i sig också haha. sen ser jag en snöboll komma emot mig i typ femhundra km i timmen, men den kom på svenska boken fett rädd jag blev.
mamma kommer snart, ska till lindex, där vid coop forum. annars, musik tips tack?
skriv erat namn så skriver jag något om er i min blogg.
holla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0